11.08.2014

GRZANKI Z BRZOSKWINIAMI

Sezon na pomidory oraz brzoskwinie właśnie trwa, więc warto skusić się na takie słodko-słone kanapki :)


Składniki:
(na 4 grzanki)
- duży pomidor
- 2 brzoskwinie
- łyżeczka oregano
- szczypta soli
- łyżka syropu z agawy

- 4 kromki chleba
- olej (u mnie orzechowy)

Wykonanie:
Pieczywo lekko posmarowałam olejem z obydwu stron i wsadziłam do nagrzanego piekarnika. Wyciągnęłam po zarumienieniu.
Pokroiłam brzoskwinie i pomidory, przyprawiłam i przełożyłam na grzanki.

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie, wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem, jak smakuje takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...