02.08.2014

KOKTAJL Z KASZĄ I OWOCAMI

Przeglądając przepisy witariańskie, regularnie trafiam na takie z surową kaszą - namoczoną lub skiełkowaną. Postanowiłam spróbować i na pierwszy raz wykorzystałam ją do koktajlu - nadała mu ciekawej tekstury i posmaku, a przy okazji sprawiła, że stał się bardziej pożywny, więc świetnie sprawdza się jako drugie śniadanie.


 Składniki:
- filiżanka białej kaszy gryczanej (niepalonej)
- gruszka
- filiżanka malin
- 3/4 filiżanki mleka sojowego
- opcjonalnie coś do posłodzenia

Wykonanie:
Kaszę namoczyłam na noc w wodzie.
Rano przepłukałam i wrzuciłam do blendera wraz z pozostałymi składnikami. Zmiksowałam.

2 komentarze:

  1. kupilam kiedys kasze niepalona, ale podana do obiadu nie przypadla mi do gustu. sprobuje zrobic z niej shake'a, moze w takiej wersji bardziej mi zasmakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy bym nie pomyslala zeby jesc surowa kasze. Ciekawe

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...