06.08.2014

LODY KOKOSOWE wegańskie

Tego lata zajadam się lodami robionymi na mleku kokosowym.
Poniżej przestawiam wersję podwójnie kokosową, bo oprócz mleka znalazły się w nich również wiórki.


Składniki:
- 400ml (puszka) mleka kokosowego
- 40g wiórów kokosowych
- 5 łyżek soku z cytryny
- 1/4 filiżanki słodkiego syropu (u mnie z bzu, ale możne być inny np z agawy)
- 1/2 filiżanki wody

Wykonanie:
Wszystkie składniki wrzuciłam do blendera (jeśli Wasz blender nie poradzi sobie z rozdrobnieniem wiórków, wystarczy że wymieszacie wszystko w misce).
Masę przelałam do naczynia i odstawiłam do zamrażalnika. Po 30 minutach wymieszałam i znów odstawiłam - powtarzałam tą czynność co pół godziny, aż do momentu gdy masa nabrała konsystencji typowej dla lodów. Trwało to ok 3 godzin.
Lody przełożyłam do rożków i polałam czarną melasą.

4 komentarze:

  1. Moją dietę niskotłuszczową szlag by trafił, ale i tak uwielbiam lody na mleku kokosowym :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, wyglądają wspaniale :) Nie ma jak domowe lody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądaja szałowo! muszę koniecznie wypróbować jeszcze tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A te rożki są wegańskie? Gdzie kupujesz?

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...