28.08.2014

"SPAGHETTI" Z CUKINII z pomidorami i słonecznikiem


Składniki:
- cukinia
- 2 pomidory
- garść słonecznika
- sos: łyżka oleju, łyżka soku z cytryny, niepełna łyżka oregano

Wykonanie:
Cukinię starłam na tarce spiralnej - jeśli jej nie posiadacie, możecie użyć obieraczki do warzyw i stworzyć nią cienkie płaty "makaronu".
Ziarna słonecznika uprażyłam na patelni (można ten krok pominąć jeśli danie ma być 100% witariańskie).
Pokroiłam pomidory, wymieszałam składniki sosu.
Wszystko połączyłam, posoliłam dla smaku

5 komentarzy:

  1. Również jakiś czas temu robiłam takie spaghetti, wygląda pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuje za przepis .. na pewn oskorzystam bo lubię eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wygląda twoje cukiniowe spaghetti :) do tej pory robiłam tylko raz, ale nie w takiej kolorowej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany, jakie proste, a pewnie mega smaczne, spróbuję w najbliższym czasie koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda mega! Świetny pomysł na obiad:D Fajnie będzie się też prezentować z żółtą cukinią!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...