15.08.2014

WARZYWA Z ANANSEM z patelni

Ten przepis -tak jak i poprzedni- jest przykładem zgranej mieszanki warzywno-owocowej. Inspirowałam się pizzami, na których często w towarzystwie kukurydzy i pomidora leży także ananas.


Składniki:
- 250g pieczarek
- 2 cebule
- czerwona papryka
- pomidor
- 1/3 ananasa
- sos pomidorowy (ja zrobiłam bardzo prosty: przecier pomidorowy+zioła)
- porcja ryżu
- olej (do smażenia)

Wykonanie:
Wszystkie warzywa oraz ananasa posiekałam.
Najpierw na patelnię wrzuciłam cebulę. Gdy się zeszkliła, dodałam pieczarki. Poczekałam aż puszczą sok i dorzuciłam paprykę, pomidora oraz ananasa.
Po kilku minutach przełożyłam danie na talerz, podałam z ryżem i sosem.

3 komentarze:

  1. z ananasem... mniam! musi być pysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis ! Zapraszam do mnie blog o aktywności fizycznej , zdrowym trybie życia i treningach, ale nie tylko :)

    http://aktywnaty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...