15.09.2014

PAPRYKOWA ZUPA - KREM


Składniki:
- 5 papryk
- kostka tofu naturalnego
- cebula
- 2 ząbki czosnku
- łyżka syropu z agawy (lub innego płynnego słodzidła)
- łyżka soku z cytryny
- łyżka octu jabłkowego
- 2 łyżeczki tymianku
- 5 ziaren ziela angielskiego
- 3 liście laurowe
- pieprz i sól
- oliwa

Wykonanie:
Na oliwie zeszkliłam posiekaną cebulę.
Dodałam zmiażdżone ząbki czosnku, pokrojone papryki i smażyłam jeszcze przez ok 2 min.
Warzywa zalałam litrem wody, dorzuciłam pokruszone tofu, tymianek, ocet, syrop, ziele angielskie i liście laurowe. Gotowałam ok 25min.
Zupę przelałam do blendera, dodałam sok z cytryny, pieprz oraz odrobinę soli i zmiksowałam.
*Zupę przygotowałam w oparciu o przepis z książki "Zaskakujące tofu" autorstwa Marioli Białołęckiej

przepis bierze udział w akcji:

Paprykujemy 5

1 komentarz:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...