13.09.2014

WITARIAŃSKIE KOTLECIKI Z MARCHEWKI I SŁONECZNIKA

Najzdrowsze kotleciki jakie można zrobić - nie wymagają smażenia, a w składzie mają same warzywa i ziarna :)
Jakiś czas temu pokazywałam je na instagramie, czym zachęciłam pewnego mężczyzne do ich wykonania i bardzo zachwalał, więc polecam z czystym sumieniem :)

Składniki:
- 2 marchewki
- 1 filiżanka natki pietruszki
- 1 filiżanka ziaren słonecznika
- 1/4 filiżanki siemienia lnianego
- ząbek czosnku
- 1 łyżeczka kuminu
- 1/4 łyżeczki soli

Wykonanie: 
Mając blender o bardzo wysokiej mocy, można wszystko po prostu w nim zmiksować. Jeśli jednak nie posiadamy takiego sprzętu, bierzemy się do pracy:
Marchew starłam na najdrobniejszych oczkach tarki,
siemię oraz słonecznik zmieliłam w młynku.
Dodałam zmiażdżony czosnek, posiekaną natkę oraz przyprawy (kumin najpierw roztarłam w moździerzu, żeby wydobyć aromat), wymieszałam i uformowałam kotleciki.

8 komentarzy:

  1. czy ja dobrze rozumiem, że są to kotleciki bez gotowania/pieczenia/smażenia?! genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :)

    pozdrawiam
    ___________
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie zdecydowałabym się na takie, ale brzmią intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy pomysł na kotleciki! tak mi się spodobał, że nie mogę nie zapisać przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda apetycznie :-) Fajny wpis, wygląd bloga także mi się podoba - zapraszam do jego bezpłatnej promocji na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądają kusząco, chociaż jeszcze bardziej kusi chyba banalne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...