13.10.2014

CIASTO Z KASZY KUKURYDZIANEJ

Składniki:
♥ 2 filiżanki ugotowanej kaszy kukurydzianej
♥ 1/2 filiżanki mąki kukurydzianej
♥ 1/2 filiżanki oleju kokosowego
♥ filiżanka cukru ( u mnie ksylitol; można dać mniejsza ilość-zależy jak słodkie ciasto chcemy)
♥ 4 łyżki płatków migdałowych
♥ 1/2 filiżanki mleka roślinnego
♥ łyżeczka proszku do pieczenia
♥ przyprawy: gałka muszkatołowa, cynamon, szczypta soli
♥ dowolne owoce (u mnie nektarynki) do ułożenia na wierzchu

*filiżanka o pojemności 250ml

Wykonanie:
Olej zmiksowałam z mlekiem oraz cukrem.
Ponownie zmiksowałam z mąką, a potem z resztą składników.
Ciasto przelałam do formy i wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 180c.
Piekłam 30 minut.

4 komentarze:

  1. Ciekawy ten przepis, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciacho niczego sobie, akurat piję kawę także przydałby się choć kawałeczek takiego pysznego i zdrowego ciastka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nic dodać, nic ując- delikatne w smaku i lekkie, a do tego pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie piekłam nic na słodko z mąki kukurydzianej :)czas zacząć :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...