25.10.2014

KALAFIOR W SOSIE FASOLOWYM

Składniki:
♥ kalafior
♥ 3 garści szpinaku
♥ 250g ugotowanej fasoli (lub z puszki)
♥ cebula
♥ 3-4 ząbki czosnku
♥ kilka łyżek ziaren słonecznika
♥ filiżanka bulionu
♥ olej do smażenia
♥ przyprawy: tymianek, majeranek, papryka (słodka i wędzona)

Wykonanie:
Przygotowałam sos: do blendera wrzuciłam fasolę, wlałam bulion i dodałam przyprawy. Zmiksowałam.
Pokroiłam kalafiora i gotowałam kilka minut, pod koniec dodając do niego liście szpinaku.
Podsmażyłam drobno posiekana cebulę oraz czosnek.Dodałam je do kalafiora.
Warzywa polałam sosem.
Na suchej patelni uprażyłam ziarna słonecznika i posypałam nimi danie.

5 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł :) Zazwyczaj robię dip fasolowy do pieczonych warzyw, ale używam białej fasoli

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor sosu, na pewno znakomicie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sos fasolowy - coś dla mnie! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...