07.10.2014

PASTA KANAPKOWA Z AWOKADO I FASOLI

Statystyki mojego bloga jasno pokazują, że najczęściej wyświetlanym przez Was przepisem jest pasta z awokado. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ jestem wielką miłośniczką tego owocu i staram się przemycać go w swoich posiłkach na co dzień.

Poniżej kolejny pomysł na smarowidło do pieczywa - nie wymaga blendera i jest błyskawiczne w przygotowaniu.





Składniki:
♥ awokado
♥ 1/2 puszki białej fasoli (opłukanej z zalewy)
♥ 1-2 ząbki czosnku
♥ łyżka soku z cytryny
♥ szczypta soli
♥ natka pietruszki

Wykonanie:
Awokado oraz fasolę ugniotłam tłuczkiem, dodałam posiekany czosnek, sok z cytryny i delikatnie posoliłam.
Gotową pastą obficie posmarowałam kromki chleba i posypałam natką pietruszki.

10 komentarzy:

  1. Pasty na bazie awokado są najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie sfotografowane! kolorowo i apetycznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Awokado też uwielbiam, zwłaszcza na pieczywie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O proszę a akurat mam awokado w kuchni i myślę coby tu z niego wyczarować ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. super, na pewno wypróbuję, bo jeszcze nie jadłam nic z awokado, co by mi tak w 100% smakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super przepis, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...