03.10.2014

RYŻ Z TOFU


Składniki:
♥ porcja ryżu
♥ kostka tofu
♥ 1/2 ananasa
♥ natka pietruszki
♥ garść orzeszków ziemnych
♥ sos: łyżka masła orzechowego + imbir + sól + woda
♥ olej do smażenia

Wykonanie:
Tofu odsączyłam, pokroiłam w kostkę i wraz z ananasem wrzuciłam na patelnię. Smażyłam do zarumienienia.
Orzeszki uprażyłam na suchej patelni.
Połączyłam składniki sosu, dodając tyle wody, aby uzyskać odpowiadającą mi konsystencję.
Tofu i ananasa wymieszałam z natką, orzeszkami oraz sosem.
Podałam z ryżem.

4 komentarze:

  1. nawet nie wiem co napisać, bo danie niby tak proste, ale smaki najlepsze, że aż mowę odjęło! :) ananas i masło orzechowe zdecydowanie kusi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie dania z tofu, dawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie podane i z orzeszkami - mniam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tofu i mam ochotę własnie na taką potrawę! Myślisz, że mogę użyć marynowanego (mam zapas polsojowych w domu, bo uwielbiam je na kanapkach :-) )

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...