26.10.2014

SAJGONKI Z TOFU I WARZYWAMI


Składniki:
(na 4 sajgonki)
♥ kostka tofu
♥ mała marchewka
♥ mały pęczek szczypiorku
♥ garść szpinaku
♥ 4 sztuki papieru ryżowego
♥ 2 łyżki sosu sojowego
♥ łyżka masła orzechowego
♥ olej (u mnie z kiełków kukurydzy z imbirem)

Wykonanie:
Tofu oraz marchewkę dość drobno pokroiłam i podsmażyłam na oleju. Po ok 2 minutach dorzuciłam posiekany szczypiorek i wlałam sos sojowy. Smażyłam jeszcze przez chwilę.
Wymieszałam ze szpinakiem i masłem orzechowym.
Gotowy farsz nałożyłam na papier ryżowy i zawinęłam sajgonki.
Nie smażyłam ich, ale jeśli ktoś ma ochotę może oczywiście to zrobić.
Z wierzchu posypałam je uprażonymi orzeszkami ziemnymi i wiórkami kokosowymi.

12 komentarzy:

  1. wyglądają bardzo smakowicie, często takie sajgonki zabieram na lunch do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. koniecznie muszę powrócić do tego smaki i na całe szczęście papier ryżowy czeka w szafce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić papier ryżowy i tofu i zrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda imponująco, a roboty niewiele.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przypomniałaś mi, że mam zapas papieru ryżowego w szafce i trzeba by jakoś go wykorzystać ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie wyglądają te sajgonki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowicie wyglądają. Chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają świetnie, ciekawa jestem jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba czas spróbować czegoś takiego w domu :) dziękuje za przepis!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie spring rollsy, pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pyszne spring rolls! Uwielbiam. Fajne jest to, że to lekki posiłek, który się szybko robi. Rzeczywiście można dodać do niego wszystko - warzywa, tofu, a nawet zrobić na słodko, z owocami i np. twarożkiem z tofu (ja robię z tofu, najczęściej polsoja, bo na jedwabiste szkoda mi kasy, do tego sok z cytryny lub limonki, ksylitol lub syrop z agawy).

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...