12.10.2014

Ziołowy spacer - relacja z akcji "Cała Polska widzi zioła"

Wczoraj w różnych zakątkach Polski odbywały się ziołowe spacery - pomysłodawczynią akcji była Inez z bloga Herbiness.com
W moim mieście również udało się zebrać grupę chętnych. Miłym zbiegiem okoliczności, gospodynią spotkania została Edyta, która również prowadzi wege-bloga Cobyłonaobiad.blox, a wszystkie dziewczyny obecne na spacerze okazały się być wegetariankami ! :)
Pojawił się także Adam, autor bloga Ziołazodległychkrain.blogspot.com, który pokazał nam m.in. krwiściąg - roślinę, która stała się absolutnym hitem spotkania. Jej przepyszne listki mają smak mizerii :)


Zajadaliśmy się także borówkami, a ja miałam okazje po raz pierwszy spróbować chryzantemy jadalnej (zwanej też złocieniem wieńcowym).


 Niektóre z naszych znalezisk:




 Wyprawa zakończyła się pod imponującym topinamburem:

Nikt nie wrócił ze spotkania z pustymi rękoma. Dostaliśmy od Edyty pyszne przetwory oraz Kanie - wszystko zostało skonsumowane z wielkim apetytem tuż po powrocie do domu :)



5 komentarzy:

  1. świetny pomysł na ciepłe jesienne weekendy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, cieszy mnie ten Wasz krwiściąg, mam nasiona do wysiania - dla mnie listki są hiciorowe, bo smakują jak orzechy włoskie. Chyba, że pamięć mnie myli i będzie mizeria zamiast orzeszków! Tak czy siak to świetna roślina. Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go próbowałam po raz pierwszy, bo w swojej okolicy niestety nigdy tej rośliny nie widziałam. choć teraz będe na pewno jej wypatrywać!
      Nam w pierwszej chwili smakował ogórkiem, ale po przeżuciu stwierdziliśmy, że to bardziej cała mizeria niż sam ogórek ;)

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...