16.10.2014

ZUPA Z KUKURYDZY NA MLEKU KOKOSOWYM


Składniki:
♥ 2 kolby kukurydzy
♥ puszka mleka kokosowego (400g)
♥ mała cebula
♥ 3 ząbki czosnku
♥ kawałek imbiru (2-3cm)
♥ 1-2 łyżki soku z cytryny
♥ 2 łyżki bazylii, łyżeczka kurkumy, pieprz i sól
♥ 600ml wody
♥ oliwa

Wykonanie:
W rondelku na rozgrzanej oliwie podsmażyłam cebulę, czosnek, imbir oraz kurkumę.
Zalałam je mlekiem, woda, dorzuciłam ziarna kukurydzy, przyprawiłam i gotowałam 25minut.
Na koniec dodałam trochę soku z cytryny.

inspirację na ten przepis znalazłam na blogu plantbasedonabudget.com

7 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie, a sam przepis nie wydaje się być trudny.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mnie ten przepis zaciekawił...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię kukurydzę, tak samo jak kokos, także myślę, że nic mnie nie powstrzyma by zrobić tą zupę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupa z mojego dzieciństwa <3 ! Pierwsze danie jakie kiedykolwiek ugotowałam z mojej ulubionej książki kucharskiej Kubusia Puchatka <3 !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w talerzyku "serduszku" :) Skąd Ty bierzesz takie pyyyszne przepisy?

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...