20.11.2014

MAKARON W SOSIE DYNIOWYM


Składniki:
♥ 100g makaronu
♥ kawałek dyni
♥ mała cebula
♥ 2 ząbki czosnku
♥ 1,5 filiżanki bulionu

♥ kilka łyżek pestek dyni
♥ natka pietruszki
♥ sól, pieprz

Wykonanie:
Najpierw przygotowałam puree z dyni - upiekłam ją w folii aluminiowej, aby stała się całkiem miękka, po czym rozgniotłam widelcem.
Ugotowałam makaron.
Puree wrzuciłam do garnka, wlałam bulion, dodałam posiekaną cebulę oraz czosnek, przyprawiłam. Gotowałam ok 10min. do momentu, gdy nadmiar wody odparował i masa nabrała konsystencji gęstego sosu.
Wymieszałam makaron z dynią.
Na suchej patelni uprażyłam pestki dyni i posypałam nimi makaron. Dodałam również natkę.

4 komentarze:

  1. Kolor makaronu uzyskałaś dzięki dyniowemu puree czy użyłaś pełnoziarnistego?

    OdpowiedzUsuń
  2. narobiłaś mi takiego smaka na makaron w sosie dyniowym, że aż muszę go sobie dzisiaj zrobić tylko gdzie ja teraz kupię dynię;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dynie biorę w ciemno w każdej postaci ;) !

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...