07.11.2014

NALEŚNIKI Z GRANATEM

Szukając dziś pomysłu na śniadanie, przypomniałam sobie, że widziałam kiedyś bułeczki, które były upieczone z oliwkami i granatem.
Podkradłam pomysł i wykorzystałam to połączenie jako farsz do naleśników.


Składniki:
♥ granat
♥ 70g oliwek
♥ duża cebula
♥ 2 łyżki sezamu
♥ przyprawy: kumin (kmin rzymski), tymianek, odrobina soli

♥ ciasto naleśnikowe

Wykonanie:
Cebulę usmażyłam.
Wymieszałam ją z posiekanymi oliwkami i ziarenkami granatu.
Dodałam zmielony sezam oraz przyprawy (kumin utarłam w moździerzu, aby lepiej wydobyć smak).
Usmażyłam naleśniki, nałożyłam farsz i zawinęłam

7 komentarzy:

  1. ciekawy pomysł na połączenie smaków, który z wielką chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz jakiś sezon na granaty, ale to dobrze, jest mnóstwo przepisów w których można je wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, spodziewałam się czegoś na słodko, a tu taki zaskok :) Chociaż w sumie granat fajnie smakuje w sałatkach, więc czemu nie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam granaty, ale jeszcze nie jadłam w takim połączeniu i na naleśniku:) zaciekawiłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...