30.11.2014

słodkości: KREM CZEKOLADOWY oraz TRUFLE BAKALIOWE

Dzisiaj dwa przepisy na słodkie przekąski - obydwa proste i szybkie w wykonaniu (bez pieczenia czy gotowania).



KREM CZEKOLADOWY

Składniki:
♥ 2 dojrzałe banany
♥ 2 filiżanki płatków kukurydzianych
♥ 4 łyżki kakao (gorzkiego)
♥ szczypta soli

Wykonanie:
Wszystkie składniki miksujemy w blenderze lub ugniatamy ręcznie na jednolitą masę.




SŁODKIE KULECZKI


Składniki:
♥ 1,5 filiżanki rodzynków
♥ filiżanka wiórków kokosowych
♥ 1/2 filiżanki kakao (gorzkiego)
♥ 1-2 łyżki oleju kokosowego

Wykonanie:
Rodzynki namoczyłam w ciepłej wodzie, aby stały się bardziej miękkie. Odsączyłam i lekko ugniotłam.
Dodałam pozostałe składniki, dokładnie wymieszałam i uformowałam kuleczki.

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie przepisy, dzięki Kasia:) genialne rozwiązanie - mamy coś słodkiego na atak głodomorry, a przy okazji jeszcze zdrowe;) słodycze ze sklepu przestają mi smakować...strasznie chemiczne, strasznie słodkie. Robię czasem takie pralinki kokosowe, albo szarlotkę upiekę - najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny krem zarówno jak i trufelki! aż mi słodko, ale tak jest przecież przyjemnie, dlatego chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale te kuleczki muszą być pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszelkiego rodzaju kuleczki, z rodzynkami jeszcze nie robiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosty przepis, na prosty deser, można spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kuleczki. Wyglądają pysznie. Chyba podkradnę Ci przepis :)))

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...