29.11.2014

WEGAŃSKA "JAJECZNICA" (bez tofu)

Wszyscy, którzy nie jedzą jajek, znają pewnie "tofucznice". Poniższy przepis można by było nazwać "ciecierznicą" ;) - pomysł na to danie podpatrzyłam na blogu connoisseurusveg.com




Składniki:
♥ 1/2 filiżanki mąki z ciecierzycy
♥ 1/4 łyżeczki kurkumy
♥ 1/4 łyżeczki pieprzu
♥ 1/4 łyżeczki soli
♥ łyżka sosu sojowego
♥ 1/2 filiżanki wody

♥ 2 ząbki czosnku
♥ 300g pieczarek
♥ 2 garści szpinaku
♥ olej


Wykonanie:
Mąkę wymieszałam z przyprawami, sosem sojowym oraz wodą. Odstawiłam na bok.
Na oliwie podsmażyłam posiekany czosnek, po chwili dorzuciłam plasterki pieczarek. Gdy były już prawie gotowe, dodałam liście szpinaku i smażyłam jeszcze przez minutę.
Patelnie skropiłam olejem, po czym wylałam na nią ciasto, odczekałam około minuty i zaczęłam je mieszać przez kilka min. do momentu aż było już dobrze usmażone.
Wymieszałam kawałki ciasta z warzywami.

7 komentarzy:

  1. czegoś takiego nie jadłam, ciekawy pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna propozycja! musi ciekawie smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jajecznica bez jajek jest nią tylko z nazwy, ale można wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak jajecznica :). Łał!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Dla mnie to kompletnie nie wygląda jak jajecznica :P.

      Usuń
  5. Jajecznicy nigdy nie lubiłam, za to tofucznicę mogę wcinać bez umiaru :D

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...