20.01.2015

SAŁATKA Z KOMOSĄ RYŻOWĄ bomba witaminowa :)


Składniki:
♥ 1/2 filiżanki komosy ryżowej
♥ awokado
♥ batat
♥ 1/2 granatu
♥ garść rukoli (lub innej zieleniny)
sos:
♥ łyżka oleju (u mnie orzechowy)
♥ 2 łyżeczki pasty z tamaryndowca - można zastąpić sokiem z cytryny
♥ kumin, sól, tymianek

Wykonanie:
Ugotowałam komosę.
Batata pokroiłam w kostkę, skropiłam olejem i piekłam aż się lekko zarumienił.
Połączyłam składniki sosu (kumin rozgniotłam wcześniej w moździerzu, aby był bardziej aromatyczny).
Posiekałam awokado. Wymieszałam ze sobą wszystkie składniki salatki, polałam sosem.

6 komentarzy:

  1. Jaka kolorowa ta bomba witaminowa! I pyszna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie bomba witaminowa, może w takiej wersji przekonałabym się do batatów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią bym zjadła taką sałatkę, wygląda super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sałatka wygląda cudnie, tylko ja nie mogę dojść do ładu z komosą :/ Strasznie długo mi się gotuje, przez co zniechęca mnie do częstego używania... Ale połączenie składników bardzo mi się podoba i wydaje mi się, że pasowała by tutaj także kasza jaglana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super połączenie! Bardzo w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...