06.01.2015

ZUPA Z CIECIERZYCĄ pomidorowa


Składniki:
♥ 2 filiżanki ugotowanej ciecierzycy
♥ 2 pomidory
♥ 2-3 łyżki koncentratu pomidorowego
♥ cebula
♥ 3 ząbki czosnku
♥ rozmaryn, pieprz , sól
♥ 750ml bulionu
♥ łyżka oliwy

Wykonanie:
Cebulę podsmażyłam na oliwie.
Przełożyłam ją do garnka, dodałam pokrojone pomidory oraz czosnek i zalałam bulionem. Po 5 minutach dorzuciłam ciecierzycę, przyprawy (sypnęłam sporo rozmarynu) oraz koncentrat pomidorowy. Gotowałam 10 minut.

Przy okazji przypominam mój przepis na podobną zupę pomidorową :) - klik


8 komentarzy:

  1. zupka jak marzenie, to totalnie moje smaki, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię zupy z dodatkiem strączków, wtedy są idealne na obiad - zdrowe i sycące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, pomidorową uwielbiam, z ciecierzycą jest na pewno jeszcze lepsza :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciecierzyca chodzi za mną już od dawna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda przepysznie :) Uwielbiam warzywne zupy z dodatkiem strączków i jakiś czas temu jadłam podobną pomidorową, ale z fasolą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciecierzyca zawsze pyszna z pomidorami :) Zjadłabym michę Twojej zupy

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...