09.02.2015

SPAGHETTI Z TOFU


Składniki:
(na 1 porcję)
♥ 100g makaronu
♥ 180g tofu (kostka)
♥ pomidor
♥ 1/2 filiżanki groszku
♥ mały pęczek szczypiorku
♥ ząbek czosnku
♥ łyżka masła orzechowego
♥ łyżka sosu sojowego
♥ łyżka sezamu
♥ sól, pieprz
♥ olej do smażenia

Wykonanie:
Ugotowałam makaron oraz groszek.
Tofu pokroiłam w kostkę i wrzuciłam na patelnię wraz z drobno posiekanym czosnkiem. Smażyłam aż tofu lekko się zarumieniło.
Dodałam pokrojone pomidory, groszek, masło orzechowe, sos sojowy oraz przyprawy. Smażyłam kilka minut cały czas mieszając.
Tofu wraz z warzywami wymieszałam z makaronem. Posypałam szczypiorkiem i sezamem.


8 komentarzy:

  1. trochę jak spaghetti a trochę jak chińszczyzna - podoba mi się :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł! właśnie takie dania lubię :) już na sam widok można zrobić się głodnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tufu? Uwielbiam je! Coś czuję, że by mi smakowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i wstyd, ale tofu nigdy jeszcze nie jadłam. Plany mam już od dawna. Dzięki za sugestie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. 100g suchego makaronu czy ugotowanego ???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mowa o suchym.
      Ja robię zawsze na oko i też jest okey. :)

      Usuń
    2. Myślę, że mowa o suchym.
      Ja robię zawsze na oko i też jest okey. :)

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...