02.03.2015

KOKTAJL Z ... KALAFIOREM :-)

Dziś zrobiłam po raz pierwszy koktajl z kalafiorem i już wiem, że zagości u mnie na stałe :)
Byłam zaskoczona, że smak tego warzywa tak fajnie skomponował się ze słodkimi daktylami.

Taki napój może się okazać dobrym pomysłem dla dzieci, które nie chcą jeść kalafiora w jego zwykłej postaci.
Dorosłych oczywiście również zachęcam do próbowania.



Składniki:
♥ 1 1/2 szklanki kalafiora
♥ 1/2 awokado
♥ 10-12 suszonych daktyli
♥ 1 1/2 szklanki wody

Wykonanie:

Wszystkie składniki wrzucamy do blendera i miksujemy.

14 komentarzy:

  1. wow, takiego połączenia jeszcze nie próbowałam, ale kusisz jak nie wiem, także chętnie zrobię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygujące połączenie:) ciężko mi sobie wyobrazić jak smakuje, ale skoro tak zachwalasz...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kalafior z daktylami? jestem bardzo ciekawa smaku!

    OdpowiedzUsuń
  4. koktajl z kalafiorem?świetny pomysł! koniecznie muszę przetestować :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie lubiłam kalafiora i szczerze żałowałam, bo to same zdrowie - teraz z pewnością wypróbuję taką kombinację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie zrobić ten koktajl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie musi to być specyficzne doświadczenie smakowe.

      Usuń
  7. Kalafiora w koktajlu nie piłam, ale wygląda smakowicie :) Całość musiała smakować bardzo ciekawie - daktyle zawsze nadają fajny smak, a awokado na pewno nadało kremowość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalafiora w koktajlu nie piłam, ale wygląda smakowicie :) Całość musiała smakować bardzo ciekawie - daktyle zawsze nadają fajny smak, a awokado na pewno nadało kremowość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo rewolucyjne zastosowanie kalafiora :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kalafior surowy?
    Trochę bym się bała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czego? ;) ja właściwie zawsze jem surowego kalafiora - podoba mi się że jest taki chrupiący

      Usuń
  11. Nigdy nie pilam koktajlu z kalafiorem.

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...