05.04.2015

"SPAGHETTI" Z CUKINII

Aby przerobić cukinię na "makaron" potrzebna będzie tarka spiralna. Jeśli jej nie macie, możecie po prostu pokroić warzywo w cienkie plastry - zamiast spaghetti wyjdzie równie smaczna sałatka.




Składniki:
♥ mała cukinia
♥ 150g groszku (u mnie Bonduelle gotowane na parze)
♥ 10 suszonych pomidorów
♥ 4 łyżki pestek dyni
♥ łyżka oleju (u mnie dyniowy)
♥ odrobina soli i pieprzu

Wykonanie:
Cukinię ścieramy na tarce spiralnej (ja korzystam z takiej - klik)
Pomidory siekamy na mniejsze kawałki.
Wszystkie warzywa mieszamy ze sobą. polewamy olejem i przyprawiamy.

przepis bierze udział w akcji:
W parze ze zdrowiem

3 komentarze:

  1. cukiniowy makaron w połączeniu z moimi ulubionymi suszonymi pomidorami musi smakować świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czemu, ale nigdy nie pomyślałam, żeby zrobić cukinię w ten sposób na surowo. W innej formie jadłam surową, ale jako "spaghetti" zawsze ją podsmażałam i robiła się rozpaćkana. Wypróbuję, bo wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...