21.06.2015

KOKTAJL Z TRUSKAWKAMI

Moimi ulubionymi owocami początku lata zawsze były czereśnie i morele. Nadal tak jest, ale w tym roku mam wyjątkowy apetyt na truskawki - co dzień ze smakiem zjadam kilogram tych owoców. Często wykorzystuje je do koktajli np. takich jak ten:




Składniki:
♥ szklanka truskawek
♥ kawałek arbuza - objętościowo trochę więcej niż truskawek
♥ 2 plastry ananasa grubości ok 1cm
♥ kilka suszonych daktyli - czym słodszy koktajl chcemy uzyskać, tym więcej
♥ szklanka wody

Wykonanie:
Daktyle moczyłam przez kilka minut w ciepłej wodzie, aby zrobiły się miękkie.
Wszystkie składniki włożyłam do blendera i zmiksowałam.


3 komentarze:

  1. Brzmi przesmacznie! Muszę korzystać, bo truskawki u mnie się już kończą :) same maleństwa, ale mega słodkie za to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. pewnie, że ładnie - w końcu zachęcam do wypicia zdrowego napoju ;)

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...