03.06.2015

KOKTAJLE Z MARCHEWKĄ słodkie

Marchewka świetnie się sprawdza w daniach na słodko - wie o tym każdy, kto jadł ciasto marchwiowe :)
Parę dni temu nabyłam dużą ilość tego warzywa, więc towarzyszy mi teraz niemal w każdym posiłku. Również w koktajlach.

1. KOKTAJL MARCHWIOWY Z BANANEM



Składniki:
♥ marchewka
♥ banan
♥ 8 suszonych daktyli
♥ 1/2 szklanki mleka roślinnego
♥ plasterek imbiru
♥ łyżeczka przyprawy piernikowej

Wykonanie:

Marchew i banana siekamy. Wraz z pozostałymi składnikami wrzucamy do blendera i miksujemy.

2. KOKTAJL MARCHWIOWY Z PŁATKAMI OWSIANYMI

Składniki:
♥ marchewka
♥ szklanka mleka roślinnego
♥ 5-6 łyżek płatków owsianych
♥ 6 suszonych daktyli
♥ 3 łyżki płatków migdałowych

Wykonanie:
Płatki zalałam wrzątkiem i odstawiłam na kilka minut.
Wszystkie składniki wrzuciłam do blendera i zmiksowałam

6 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie koktajle, smakują niczym ciasto marchewkowe tylko w bardziej płynnej postaci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda :) gdy mamy ochotę na ciasto, ale nie ma czasu na pieczenie, zawsze można pocieszyć się koktajlem

      Usuń
  2. Super inspiracje, z których z pewnością skorzystam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. marchewka i banan - jeszcze nie testowalismy:) pomysl ciekawy i Bananowe Pole z pewnością wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...