05.07.2015

PASTA KANAPKOWA Z CIECIERZYCY I SŁONECZNIKA

Ciecierzyca często stanowi bazę past kanapkowych, które robię. Zarówno tych na słono jak i na słodko.
Dziś prezentuję wersję urozmaiconą o prażone ziarna słonecznika, koperek oraz musztardę.


Składniki:
♥ 1 1/2 szklanki ugotowanej ciecierzycy
♥ 1/4 szklanki ziaren słonecznika
♥ 2 ząbki czosnku
♥ 2 łyżki koperku
♥ 2 łyżki musztardy francuskiej
♥ 2 łyżki oleju (użyłam słonecznikowego zimnotłoczonego)
♥ sól, pieprz

Wykonanie:
Ziarna słonecznika uprażyłam na suchej patelni.
Czosnek i koperek drobno posiekałam.
ciecierzycę ugniotłam tluczkiem na jednolitą masę. Dodałam do niej pozostałe składniki i wymieszałam

Follow my blog with Bloglovin

7 komentarzy:

  1. Brzmi super! Uwielbiam ciecierzycą, a takie pasty kanapkowe są pyszne do świeżej bułeczki :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda super :-)
    obserwuję + zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hommos, czyli najprostsza wersje, kocham z calego serca!
    Juz widze, ze urozmaicenie ziarnami slonecznika bardzo by mi pasowalo!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zachęcająca pasta!

    OdpowiedzUsuń
  5. O mniam, zajadałabym :D I jaki piękny talerz, aż chce się jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też często przygotowuję różne pasty z cieciorki, uwielbiam ją po prostu :) Ze słonecznikiem jeszcze nie robiłam, ale nic straconego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł. Od niedawna jestem wegetarianką (na razie z jajami i nabiałem) i poszukuje ciekawych, roślinnych przepisów. Myślę, że trafiłam na odpowiednie ku temu miejsce. Przepis na pewno wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...