13.07.2015

"SPAGHETTI" Z CUKINII witariańskie

"Makaron" z cukinii to świetny pomysł na przekąskę, lekką kolacje lub danie obiadowe - wszystko zależy od tego na jakie dodatki się zdecydujemy.

Składniki:
♥ cukinia
♥ awokado
♥ 5 suszonych pomidorów
♥ 3  łyżki migdałów
♥ 2 ząbki czosnku
♥ łyżka oleju (u mnie migdałowy)
♥ łyżka soku z cytryny
♥ sól, pieprz

Wykonanie:
Do zrobienia "makaronu" użyłam tarki spiralnej, ale jeśli jej nie macie, możecie wykorzystać obieraczkę do warzyw lub zwykłą tarkę.
Starłam cukinię.
Posiekałam awokado i suszone pomidory, migdały przekroiłam na pół, czosnek drobno pokroiłam.
Wymieszałam warzywa.
Połączyłam olej z sokiem z cytryny i przyprawami, polałam nim potrawę.

5 komentarzy:

  1. to zdecydowanie propozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smacznie :) Interesuje się dietą i zdrowym odżywianiem więc przepis ten to zdecydowanie propozycja dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...