25.07.2015

SURÓWKA Z BRZOSKWINIAMI

W te wakacje mam wyjątkowy apetyt na brzoskwinie.
Rano z zazdrością przechodziłam obok drzewek sąsiada, których gałęzie uginają się od dojrzewających owoców. Na szczęście targowe stoiska także są wypełnione tymi owocami, więc mogę się nimi zajadać do woli :)


Składniki:
♥ duża brzoskwinia
♥ garść zieleniny - u mnie sałata i trochę gwiazdnicy*
♥ 1/2 szklanki kukurydzy
♥ kawałek cebuli
♥ 3 łyżki posiekanej natki pietruszki
♥ łyżka oleju - u mnie ze slodkich migdałów
♥ łyżka soku z cytryny

Wykonanie:
Liście sałaty porwałam na kawałki, brzoskwinie pokroiłam w plastry, cebulę drobno posiekałam.
Wymieszałam warzywa z brzoskwiniami, polałam olejem i skropiłam sokiem z cytryny.

*gwiazdnica ciągle rośnie, więc przypominam mój wpis z pomysłami na tę roślinkę - klik

6 komentarzy:

  1. zdecydowanie jestem za takimi surówkami, 100% smaku i zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda pysznie, uwielbiam sałatki z owocami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brzoskwinie, ale sałaty z nią jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie sałatki. A do tego z brzoskwiniami... mogłabym jeść codziennie.

    Pozdrawiam serdecznie


    Zapraszam w wolnej chwili do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow takiego połączenia jeszcze nigdy nie jadłam ! W ogóle rzadko mieszkam sałatki na słodko- słone ale chyba muszę to zmienić! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Letnia, kolorowa i przepyszna surówka :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...