11.08.2015

GRZANKI Z BRZOSKWINIĄ

U mnie na rynku wysyp pomidorów i brzoskwiń trwa w najlepsze - są bardzo tanie i bardzo smaczne :). Te dwa pyszne "produkty" stanowią zgrany duet, więc bardzo chętnie je łączę (wiem, że niektórzy wyznają zasadę niełączenia warzyw z owocami, ale ja nie widzę ku temu podstaw).
Dopełnieniem smaku jest pasta zrobiona na bazie awokado, aby grzanki nie były zbyt suche.




Składniki:
♥ kilka kromek chleba/bułki
♥ duży pomidor
♥ duża brzoskwinia
♥ awokado
♥ ząbek czosnku
♥ łyżka soku z cytryny
♥ sól, pieprz

Wykonanie:
Awokado rozgniotłam widelcem. Dodałam zmiażdżony ząbek czosnku, sok z cytryny oraz przyprawy.
Gotową pastą posmarowałam pieczywo.
Na każdej grzance ułożyłam plastry pomidorów i brzoskwiń.
Piekłam je kilka minut w 180c aż nabrały rumianej barwy.


Właśnie się zorientowałam, że równo rok temu opublikowałam bardzo podobny przepis -klik. To musi świadczyć o tym, że grzanki są naprawdę smaczne ;)

8 komentarzy:

  1. Wyglądają kusząco, muszę koniecznie wypróbować przepis! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomył na połączenie smaków! z chęcią zjadłabym takie grzanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzanki są świetne. Idealna propozycja czy to na śniadanie, kolacje,.... właściwie to każdy mniejszy posiłek może być śmiało przez nie reprezentowany. Powiem szczerze, że odważnie połączyłaś smaki. Nigdy bym nie skojarzyła iż pomidor z brzoskwinią to taki grany duet. Uwielbiam różne mieszanki smakowe, więc z chęcią wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uściślając - pomidor jest owocem!:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jako część rośliny oczywiście tak. miałam na myśli rozumienie kulinarne :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda obłednie! :) A jak musi smakować! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jadłam brzoskwini w takiej formie :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...