06.08.2015

SURÓWKA Z KALAFIOREM

Ten tydzień jest wyjątkowo upalny, co sprzyja jedzeniu surówek.
Wczoraj na podwieczorek zrobiłam sobie miskę warzyw osłodzoną rodzynkami. Sprawdziła się o wiele lepiej niż zestaw kawa + ciastka ;)


Składniki:
♥ 1/4 kalafiora
♥ 1/4 brokuła
♥ marchewka
♥ garść rodzynków
♥ łyżka oleju (u mnie z migdałów)
♥ łyżka soku z cytryny
♥ łyżka nasion slonecznika
♥ łyżka sezamu
♥ sol i pierz

Wykonanie:
K
alafiora o brokuła kroimy na nieduże różyczki, marchewkę ścieramy.
Dorzucamy rodzynki, słonecznik, sezam.
Skrapiamy olejem i cytryną. Przyprawiamy.

10 komentarzy:

  1. lekkie, letnie pyszności! porwałabym widelec i spałaszowała troszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O mniam, nie jadłam jeszcze surowego kalafiora ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie spróbuj, bo jest bardzo zdrowy :)

      Usuń
  3. Nigdy nie jadłam surowego kalafiora, ale zapiekanego lub gotowanego bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie surowy jest najsmaczniejszy - chrupki, soczysty, o wyraźnym smaku:)
      bardzo lubie też zupę kalafiorową

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł, chętnie wypróbuję, są wśród nas kalafiorożercy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nice as always, kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkryj 101 metod prawidłowego odżywiania, i zacznij schudnąć już dziś
    http://tiny.pl/gx54m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie, na zdrowej diecie roślinnej ma się piękną sylwetkę i nie trzeba się odchudzać!

      Usuń
  7. Uwielbiam kalafiora w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...