07.09.2015

SAŁATKA Z SOCZEWICĄ

Miałam dziś apetyt na surówkę, ale jednocześnie chciałam się trochę najeść, wiec postanowiłam wzbogacić surowe warzywa o soczewicę.


Składniki:
(na 2 porcje)
♥ cukinia
♥ 250g soczewicy
♥ 2 pomidory
♥ duże awokado
♥ kilka łyżek natki pietruszki
♥ 2 łyżki soku z cytryny
♥ 2 ząbki czosnku
♥ 2 łyżki ulubionego oleju
♥ pieprz, sól

Wykonanie:
Cukinię ścieramy na tarce spiralnej (lub możemy posłużyć się obieraczką do warzyw i pociąć warzywo na paski).
Soczewicę gotujemy.
Pomidory oraz awokado kroimy.

Czosnek i natkę drobno siekamy.
Łączymy ze sobą soczewicę oraz warzywa, przyprawiamy, skrapiamy olejem oraz sokiem z cytryny.

12 komentarzy:

  1. mi soczewica nie podchodzi ale wszystko inne mnia mniam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ze strączkami jest tak, ze przez jakiś okres jem je 2 razy dziennie, a potem tracę apetyt. i tak w kółko :)

      Usuń
  2. Mniam, chętnie zjadłabym taką sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje dania zawsze przypadają mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie sałatki, z jednej strony lekko, z drugiej pożywnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zielona soczewica w sałatce...bardzo ciekawy pomysł! muszę wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiego połączenia jeszcze nie próbowałam, ale brzmi interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam soczewicę, podobnie jak wszystkie strączki uwielbiam (z wyjątkiem soi). Z innej beczki: Kasia coś ćwiczy? Rusza się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :) rower, joga, łyżwy, gimnastyka i regularnie górskie wyprawy

      Usuń
    2. To dobrze. To równie ważne jak dieta. Jeszcze Kasia sie napakuje i będzie super :)

      Usuń
  8. Kolejny przepis, który muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...