17.10.2015

KOMOSA RYŻOWA Z WARZYWAMI

Bardzo lubię połączenie komosy ryżowej z ciecierzycą. Często stosuję je w zupach oraz daniach jednogarnkowych. Tym razem przygotowałam sycącą sałatkę:


Składniki:
♥ szklanka ugotowanej ciecierzycy
♥ szklanka ugotowanej komosy ryżowej
♥ 2 garści szpinaku
♥ 2 pomidory
♥ ząbek czosnku
♥ łyżka soku z cytryny
♥ łyżka oleju kokosowego
♥ sól, pieprz

Wykonanie:
Liście szpinaku posiekałam, pomidory pokroiłam w plastry. Czosnek drobno poszatkowałam.
Wymieszałam warzywa z komosa i ciecierzycą.
Skropiłam sokiem z cytryny, polałam olejem i przyprawiłam.

5 komentarzy:

  1. Fajny przepis, wypróbuję jak odpocznę trochę od szpinaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie jadłam takiej komosy ryżowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to jak prosty i bogaty odżywczo posiłek...

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...