11.10.2015

ROZGRZEWAJĄCY KOKTAJL Z DYNI

Jest to chyba pierwszy koktajl na ciepło jaki zrobiłam. Na chłodniejsze jesienne wieczory idealny :)
Ma aksamitną konsystencję, a dodatek przypraw nadaje rozgrzewającego aromatu.

Składniki:(na 2 porcje)
♥ mała dynia
♥ 1 szklanka mleka sojowego
♥ kilka plasterków imbiru
♥ płaska łyżeczka goździków
♥ 2 łyżki ksylitolu (lub cukru itp)
♥ 2 łyżki orzechów włoskich

Wykonanie:
Dynię kroimy w kostkę i pieczemy lub gotujemy do miękkości (ja preferuję pieczenie).
Jeszcze gorącą wrzucamy do blendera, zalewamy mlekiem, dodajemy imbir, goździki oraz ksylitol. Miksujemy, przelewamy do kubków i posypujemy orzechami.

6 komentarzy:

  1. Robiłam, tyle, ze na zimno...
    I zgadza sie - pyszny!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie piłam ciepłego koktajlu, ciekawy pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe pomysły często powstają przypadkiem ;) nie miałam w planach robić ciepłego koktajlu, samo tak wyszło :) myślę że z podgrzanym mlekiem mogłoby byc jeszcze lepiej

      Usuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...