14.10.2015

SAŁATKA Z PIECZONYMI WARZYWAMI

Sałatka idealna na kolację lub do przekąszenia w ciągu dnia :)


Składniki:
♥ duży batat
♥ jabłko
♥ szklanka kukurydzy
♥ duży pomidor
♥ szklanka posiekanej kapusty pekińskiej
♥ łyżka pestek dyni
♥ łyżka nasion słonecznika
♥ sól i pieprz
♥ łyżka oleju (u mnie z pestek dyni)
♥ łyżeczka octu jabłkowego

Wykonanie:
Bataty, jabłko oraz pomidora kroimy w kostkę.
Rozsypujemy je na blasze/papierze do pieczenia, skrapiamy olejem, mieszamy. Pieczemy w temperaturze 180c przez 30 minut.
Kapustę siekamy, dodajemy do niej upieczone warzywa oraz kukurydzę. Przyprawiamy i posypujemy ziarnami.

4 komentarze:

  1. Pieczonych warzyw w sałatce jeszcze nie jadłem, spróbuję, dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co zawiera bataty kradnie moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo, uwielbiam!
      szkoda tylko, że nie są w cenie zwykłych ziemniaków ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam bataty, wiec sałatka jest idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...