22.11.2015

KOKTAJL MANDARYNKOWY

W większości marketów można teraz  znaleźć promocję na mandarynki oraz żurawinę. Dlatego skusiłam się na nie przy okazji ostatnich zakupów, choć żurawina nie należy do moich ulubionych suszonych owoców i rzadko trafia do mojego koszyka.
Obydwa produkty połączyłam w jednym przepisie i powstał z tego taki oto koktajl:


Składniki:
♥ 6 mandarynek
♥ 1/2 szklanki suszonej żurawiny
♥ szklanka mleka sojowego
♥ 2 łyżki nasion chia

Wykonanie:
Wszystkie składniki wrzucamy do blendera i miksujemy.

Z tych samych składników, jeśli pominiemy mleko, wychodzi fajny gęsty sos, który można wykorzystać np. do naleśników :)

Jeżeli wasz blender kiepsko radzi sobie z suszonymi owocami, polecam wcześniej namoczyć żurawinę w gorącej wodzie. Gdy zmięknie, będzie łatwiejsza do zmiksowania.

3 komentarze:

  1. Hum... nigdy nie próbowałam miksować do koktajli suszonych owoców, ale teraz chętnie wykorzystam Twój pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nigdy nie używałam mandarynek :D

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...