19.11.2015

KOMOSA RYŻOWA Z DODATKAMI (marchewka, rodzynki, natka)

        


Składniki:
♥ 100g komosy ryżowej
♥ kilka łyżek ciecierzycy
♥ marchewka
♥ pół pęczka natki pietruszki
♥ garść rodzynków 
♥ kilka łyżek ziaren słonecznika
♥ łyżka oleju (u mnie z lnianki)
♥ łyżeczka octu jabłkowego
♥ łyżka syropu z agawy (lub innego słodzidła)
♥ sól, pieprz

Wykonanie:
Komosę oraz ciecierzycę gotujemy.
Marchewkę ścieramy na tarce, natkę drobno siekamy.
Olej mieszamy z octem  i syropem, aby powstał sos.

Wrzucamy do miski komosę, ciecierzycę, warzywa. Posypujemy rodzynkami oraz słonecznikiem. doprawiamy i polewamy sosem.

*ziarna słonecznika możemy wcześniej uprażyć.

10 komentarzy:

  1. na pewien czas odstawiłam komosę, bo mi się przejadła, ale swoją propozycją zachęciłaś mnie, żeby ponownie po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie jadłam komosy ryżowej..
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam spróbować - jest bardzo smaczna, ja ją często jem samą tylko z przyprawami, tak mi odpowiada jej smak :) do tego zdrowa i uniwersalna.
      (jedyna wada to dość wysoka cena, ja poluję na promocje)

      Usuń
  3. po takiej lekturze przyszła mi ochota na komosę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie i do tego zdrowo :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio zaczęłam wszystko posypywać mixem nasion :) w Biedronce są świetne saszetki ;) i pasują zarówno do kanapek, jak i do dań na ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę w końcu kupić taką komosę ryżową, bo wszędzie mnóstwo kulinarnych inspiracji! Aż dziwne, że przy moim fit jedzeniomaniactwie jeszcze nie pojawiła się w mojej kuchni! :p

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...