29.12.2015

KANAPKI Z BATATEM

Bardzo rzadko robię kanapki, więc kiedy już postanowię je przygotować, staram się, aby były jak najbardziej urozmaicone.
Od dłuższego czasu jestem rozsmakowana w batatach, dlatego stwierdziłam, że na pieczywie też mi na pewno przypadną do gustu. Nie myliłam się :)


Składniki:
♥ batat
♥ awokado
♥ 2 łyżki sezamu
♥ łyżeczka oleju sezamowego
♥ sól, pieprz
♥ pieczywo

Wykonanie:
Batata pokroiłam w kostkę i ugotowałam (nie mierzyłam czasu gotowania, po prostu czekałam aż zmięknie). Po wyjęciu z garnka ubiłam go widelcem na masę i rozsmarowałam na pieczywie.
Awokado pokroiłam w plastry i dodałam na kanapkę.
Sezam zmieliłam i wymieszałam z olejem oraz przyprawami - takim sosem polałam awokado.
Dla ozdoby posypałam je jeszcze czarnym sezamem.

4 komentarze:

  1. Rownież rzadko jem kanapki...Takie batatowe brzmią i wygladają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi dobrze, nie wpadłabym na to, żeby tak wykorzystać batata :D

    OdpowiedzUsuń
  3. z batatem nie raz jadłam i polecam też hummus z jego udziałem :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...