20.01.2016

SURÓWKA Z KAPUSTY, BURAKA I JABŁKA

Publikowałam niedawno przepis na podobną surówkę, bazującą na czerwonej kapuście i jabłku. Jest to na tyle zgrany duet, że dziś również oparłam na nim swoje danie:


Składniki:
♥ szklanka poszatkowanej czerwonej kapusty
♥ mały burak
♥ jabłko
♥ 2-3 łyżki ziaren slonecznika
♥ 1/4 szklanki natki pietruszki
♥ kilka gałązek szczypiotku
♥ ząbek czosnku
♥ plasterek imbiru
♥ łyżka oleju
♥ 2 łyżki soku z cytryny
♥ 2 łyżki słodzidła (np syrop klonowy itp)
♥ sól, pieprz

Wykonanie:
Buraka ścieramy na tarce, jabłko kroimy w plasterki.
Natkę i szczypior siekamy.
Drobniutko kroimy czosnek oraz imbir.
Mieszamy kapustę z powyższymi składnikami.
Surówkę skrapiamy olejem, sokiem z cytryny i syropem, przyprawiamy.

6 komentarzy:

  1. A ja od siebie na prawdę polecam Silvets.Świetny produkt wspomagający odchudzanie.Żadne środki do tej pory mi nie pomagały.Wiadomo,że samo nie zrobi się nic,ale wiele zawdzięczam temu preparatowi :) :)
    Można zamówić tutaj:
    http://nplink.net/zcUsivSx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja polecam aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie :) -jestem szczupła i nie muszę się odchudzać, a już na pewno nie za pomocną durnych preparatów.
      Odradzam.

      Usuń
  2. Burak gotowany czy surowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Surowy :)
      Mnie by tu gotowany średnio pasował, ale jeśli ktoś lubi to oczywiście można :)

      Usuń
  3. Surówka zawsze na plus, zawsze mam problem, żeby wymyślić coś ciekawego, dzięki!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...