19.03.2016

KOMOSA RYŻOWA Z WARZYWAMI


Składniki:
♥ 100g komosy ryżiwej
♥ garść jarmużu
♥ kilka brukselek
♥ szklanka pokrojonej dyni
♥ cebula
♥ 2 łyżki oleju (u mnie kokosowy)
♥ łyżeczka octu jablkowego
♥ sól, pieprz

Wykonanie:
Komosę gotujemy.
W międzyczasie podgrzewamy łyżkę oleju na patelni. Wrzucamy posiekane brukselki, cebulę oraz dynię. Smażymy przez kilka minut, aż zaczną się lekko rumienić.
Liście jarmużu szrapiemy na małe kawałki, dodajemy łyżkę oleju, łyżeczkę octu i ugniatamy aż warzywo zmięknie.
łączymy komosę z warzywami, przyprawiamy.

4 komentarze:

  1. Nie wiem jak to się stało, że nigdy nie jadłam komosy, a kusi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo smacznie :D
    Również prowadzę bloga o tematyce fitness między innymi. Tak więc zapraszam. Jeśli interesowała by cię wspólna obserwacja to napisz w komentarzu :*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem mega wzrokowcem, dlatego jak coś wygląda tak dobrze, jak Twoja propozycja, to chętnie bym się na to rzuciła ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda obłędnie - chociaż nigdy nie jadłam komosy, na pewno teraz się w końcu zbiorę w sobie :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...