30.04.2016

wegański FOOD BOOK #1

Postanowiłam, że raz na jakiś czas opublikuje mój jadłospis z danego dnia.
Tym razem wybrałam menu z czwartku - był to mój zwyczajny dzień, czyli od godz. 8 do 15 byłam w pracy, później przeszłam się przez miasto zaglądając do kilku miejsc i do domu wróciłam ok. godziny 19.

Tuż po przebudzeniu wypiłam dużą szklankę ziół, następnie wzięłam się za przygotowanie szybkiego śniadania:
* "twarożek" z płatków ryżowych - całkiem nieźle imituje smak nabiału (płatki z dodatkiem soku z cytryny, octu jabłkowego, pieprzu, soli oraz czosnku niedźwiedziego. różne wersje tego przepisu możecie sobie wygooglować)
* surówka z ogórka, rzodkiewki i szczypiorku
* duży kubek herbaty typu chai z mlekiem sojowym



Po paru godzinach przyszedł czas na przekąskę - talerzyk bakalii



Obiad do pracy przygotowałam sobie dzień wcześniej.
Ugotowałam komosę ryżową i zrobiłam surówkę z tego co akurat było w lodówce.

W międzyczasie wypiłam kawę zbożowa i owocową herbatkę.


W trakcie spaceru zjadłam banana.

Po powrocie do domu upiekłam batata i zrobiłam kolejną surówkę
(bataty kupione w Almie okazały się być białe w środku ... )


Dzień bez słodkości nie ma racji bytu, dlatego wieczorem zrobiłam sobie prostą pastę czekoladową ze zmielonego słonecznika, kakao i ksylitolu. Maczałam w niej plastry jabłek.
Taki deserek popiłam domowym mlekiem sojowym.


Tak wyglądał mój czwartek - dania były proste, nie wymagające stania przy garach, ale syciły i smakowały :)

1 komentarz:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...