28.06.2016

SOS Z NERKOWCÓW do owoców

Nerkowce niesamowicie mnie wciągają i gdy zacznę jeść, to mogłabym nie przestawać ;).
Przeważnie jem je same lub z gorzką czekoladą, ale tym razem całą paczkę wykorzystałam na sos.


Składniki:
♥ szklanka orzechów nerkowca
♥ 1/2 szklanki mleka sojowego
♥ 2 łyżki soku z cytryny
♥ łyżeczka octu jabłkowego
♥ łyżka dowolnego słodzidła

♥ owoce - u mnie truskawki

Wykonanie:
Nerkowce moczyłam w wodzie przez 3 godziny.
Namoczone wrzuciłam do blendera, zalałam mlekiem, dodałam sok i ocet, posłodziłam.
Zmiksowałam na gładką masę.
Sosem polałam truskawki.

6 komentarzy:

  1. Mniam :) Pysznie to wygląda i pewnie tak samo smakuje. Zjadłabym... nawet bez słodzika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nerkowcowe dipy, sosy, słodkości i inne cuda smakują genialnie! wyobrażam sobie ten pyszny sos rozlany na ciepłych sezonowych owocach - niebo w gębie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zauważyłam, że jest ostatnio jakiś boom na nerkowce :D tzn ja nie narzekam bo je lubię :) Fajny przpeis

    OdpowiedzUsuń
  4. sosy czy serki z nerkowców są wyjątkowo smaczne, ostatnio jadłam je na kursie wegańskim ale przepis pozostał ze mną aż do teraz :)
    ps. świetnie smakuje na malinach!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...