24.07.2016

KAWOWA PASTA Z AWOKADO - Słodki Krem

Oh, Awokado.... tak bardzo Cię uwielbiam...

Chyba wszyscy, którzy zdrowo się odżywiają lub są na dietach wege, wiedza dobrze, że słodko nie musi oznaczać niezdrowo :) Na bloga z pewnością jednak trafiają też przypadkowe osoby i mam nadzieję, że taki przepis im się przyda.
Awokado to świetna baza do wszelkich past i kremow, zarówno tych słodkich, jak i wytrawnych.



Składniki:
♥ awokado
♥ 1/5 szklanki kakao
♥ 2 łyżki słodzidła ( u mnie pasta daktylowa)
♥ łyżeczka rozpuszczalnej kawy
♥ mleko roślinne - kilka łyżek

Wykonanie:
Można wszystkie składniki po prostu wrzucić do blendera i zmiksować na krem. Ja rozgniotłam awokado widelcem, a potem wymieszałam dokładnie z resztą składników.
Mleka dodajemy mniej lub więcej w zależności od konsystencji, którą chcemy uzyskać. Ja dodałam 3 łyżki.

4 komentarze:

  1. Ja cie jaki boski pomysł, muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, nie słyszałam jeszcze o takich połączeniach ale wydaje się superowe :) muszę jutro zrobić zakupy i wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem z awokado jest przepyszny :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...