17.07.2016

SURÓWKA Z CZERWONEJ KAPUSTY Z AWOKADO

Przeważnie w sobotę robię duże zakupy spożywcze na targu, ale tym razem w weekend miałam niemal pustą lodówkę.
Poniższa surówka powstała po prostu z tego, co było pod ręką, ale efekt był bardzo zadowalający :)



Składniki:
♥ ok. 1,5 szklanki poszatkowanej czerwonej kapusty
♥ duża marchewka
♥ 1/2 cebuli
♥ troszkę soli i cukru

♥ awokado
♥ 3 łyżki posiekanej natki pietruszki
♥ łyżka soku z cytryny
♥ sól, pieprz

♥pestki dyni

Wykonanie:Kapustę posoliłam, posypałam cukrem i mocno ugniatałam przez minutę.
Marchewkę starłam na tarce o drobnych oczkach, cebulę pokroiłam w kostkę. Dodałam je do kapusty.
Awokado rozgniotłam widelcem, dodałam natkę, sok oraz przyprawy, wymieszałam.
Surówkę posypałam pestkami dyni.

6 komentarzy:

  1. Oryginalne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z cebuli zrezygnuję, ponieważ nie mogę jej jeść :( Ale zamiast tego dodam trochę więcej soku z cytryny. Zobaczymy, jak to będzie :) Muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z tego, że coraz więc osób sięga po dania roślinne. Pamiętam, jak kiedyś niektórzy nie wyobrażali sobie obiadu bez kotleta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ciekawa surówka :) Koniecznie musimy wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Surówka jest przepyszna! Polecam zwłaszcza na upalne popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory, aż chce się zjeść :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...