06.07.2016

WEGE LUNCHBOX #1

Przygotowywanie sobie posiłków do pracy jest dla mnie nieco problematyczne.
Przede wszystkim ne chcę zabierać kanapek, bo są one dla mnie mało atrakcyjne. Nie przepadam też za jedzeniem "wczorajszym", więc przygotowywanie większej ilości kotletów czy placuszków, po to żeby móc je zabrać kolejnego dnia, odpada, a rano na takie gotowanie nie mam czasu
Przeglądając Internet, nie znalazłam wielu inspiracji na wege-pudełka (jeśli wiecie gdzie szukać, proszę o linki :) )

Raz na jakiś czas zbiorę w jeden post moje lunche, może dla kogoś będą cenną podpowiedzią :)

                                                    W MINIONYM TYGODNIU JADŁAM:

                               PONIEDZIAŁEK         
                          ♥ ryż z soczewicą i sosem pomidorowym / kalarepę / jarmuż z burakiem,
                             ogórkiem, cebulą, dynią, olejem z dyni


                                WTOREK           
                          ♥ czerwona soczewica z pęczakiem  marchewką i czerwoną czubrycą / jarmuż,
                              pak choy, pomidor, ogórek, oliwa

                               ŚRODA
                           ♥ makaron, pak choy, żółte i czerwone pomidory, sos, słonecznik, oliwa

                               CZWARTEK 
                           ♥ soczewica z ryżem / marchewka, rozchodnik, cebula, olej rydzowy /
                              sos z awokado

                                PIĄTEK
                           ♥ jarmuż, pomidory, papryka, oliwa / ryż, fasolka szparagowa, dużo przypraw

Wszystko proste i szybkie w przygotowaniu. Kasze i strączki gotuje dzień wcześniej, a surówki często przygotowuje rano.

Jestem bardzo ciekawa co Wy najchętniej zabieracie do pracy lub szkoły? Chwalcie się, proszę :)

5 komentarzy:

  1. Takie proste i szybkie dania są najlepsze no i oczywiście przyprawy. Przyprawy to jest to! Nawet ze zwykłych ziemniaków, czy ciecierzycy potrafią wyczarować cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie propozycje wyglądają bosko! I niech mi ktoś teraz powie, że weganizm jest drogi, nudny i wymagający ;)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione zestawy :), Często na wynos podobnie komponuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasza/ryż z tofu, różnymi warzywami i serami :) Można z tego zrobić naprawdę różnorodne posiłki na miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  5. szybko, smacznie i zdrowo - tego próbuje nauczyć też swoich pacjentów:)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...