04.08.2016

FOOD BOOK #2 - co jem w ciągu dnia?

Dzisiaj przedstawiam swój jadłospis z zeszłego tygodnia.

Miałam akurat wolny dzień, więc mogłam na spokojnie przygotować śniadanie. Zdecydowałam się na kaszę pęczak ze śliwkami i cynamonem.


Gdy koło południa naszła mnie ochota na coś smakowitego, sięgnęłam po kokosa (udało mi się kupić kilka młodych kokosów w cenie 3zł za sztukę :) ) i garść borówek.


Następnie przyszla pora na konkretniejsze danie - na obiad zrobiłam soczewicę z jarmużem i marchewką w sosie pomidorowym.

 
Po południu spędziłam 3 godziny na siłowni. Po powrocie do domu najpierw sięgnęłam po kapustę z marchewką, ponieważ miałam ją już gotową i wystarczyło podgrzać.


Gdy zaspokoiłam pierwszy głód, wzięłam się za przygotowanie kolacji. Usmażyłam placuszki z mąki kasztanowej. Zjadłam je z jabłkami i jeżynami samodzielnie zebranymi na skraju lasu :)



Jak widać ten dzień zdominowały potrawy słodkie i owocowe, ale nie zabrakło też strączków, kaszy i warzyw :)

3 komentarze:

  1. Super posiłki - takie właśnie uwielbiam. Szczególnie pęczak na słodko i soczewica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę spróbować pęczaku na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszności, soczewica z jarmużem brzmi smakowicie:)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...