10.08.2016

PIZZA Z KURKAMI

Dzisiaj dzielę się pomysłem na wykorzystanie kurek. Wrzucanie ich na pizze chyba nie jest jeszcze spopularyzowane, a to błąd, bo efekt jest bardzo smaczny :)
Pieczarki to nie są jedyne grzyby, które można kłaść na pizzy!


Składniki i wykonanie:
♥ Ciasto - posłużyłam się tym przepisem - klik
Sos - zagotowałam koncentrat pomidorowy z pokrojonym w kostkę pomidorem, paroma ząbkami czosnku, dodatkiem oliwy,soli i pieprzu
♥ Wierzch:
- 200g kurek
- pół cukinii
- cebula
- kilka oliwek
- łyżka szałwi
- 1-2 łyżki oliwy
- odrobina soli i pieprzu

Cukinię i cebulę posiekałam w cienkie plastry. Wymieszałam je z pokrojonymi kurkami i oliwą, przyprawiłam szałwią, lekko posoliłam i popieprzyłam.

Gdy ciasto było gotowe, posmarowałam je sosem, na to wyłożyłam cukinię z kurkami, dorzuciłam oliwki.
Piekłam w 220c około 15 minut.

10 komentarzy:

  1. Pyszności, uwielbiam kurki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurki - lubię, pizzę - kocham. Dlaczego więc jeszcze nie jadłam pizzy z kurkami? Koniecznie muszę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pizzy z kurkami jeszcze nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ugh, własnoręcznie zrobiona pizza jest najlepsza! A mój kucharz, pomocnik w gotowaniu, który robi najlepsze pizzy wyjechał :<
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Jeszcze z moją ulubioną cukinią i taką fajną sałatką - bardzo apetyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w sezonie grzybowym często dodaje prawdziwki do domowej pizzy, wychodzi przepyszna! Pomysł z kurkami jest równie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności!!! Już czuję ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jako pizzoholik mówię-piszę-myślę MNIAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, lepiej niż z pieczarkami!

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...