28.08.2016

SAŁATKA Z ARBUZEM I TOFU

Arbuza zazwyczaj jem bez żadnych dodatków, ale ostatnio odkryłam, że świetnie smakuje w warzywnych sałatkach, którym dodaje słodyczy.


Składniki:
♥ kostka tofu
♥ plaster arbuza
♥ mały ogórek
♥ 4 liście sałaty
♥ łyżka oleju (do smażenia)
sos:
♥ łyżka oliwy
♥ łyżeczka octu (użyłam malinowego)
♥ łyżka soku z limonki
♥ bazylia, szczypta soli i pieprzu

Wykonanie:
Tofu kroimy w kostkę, smażymy na oleju aż się zarumieni.
Liście sałaty szarpiemy na mniejsze kawałki. Arbuza i ogórka kroimy.
Łączymy ze sobą składniki na sos.
Warzywa mieszamy z arbuzem oraz tofu. Polewamy sosem.

12 komentarzy:

  1. Nietypowe połączenie, jestem ciekawa smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Intrygujące połączenie smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to idealne połączenie smaków :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubie ser tofu, a przy tym slodki arbuz. Pysznie salatka podana. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazwyczaj arbuza zjadam solo ale w tej kombinacji z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe połączenie smaków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tofu, ale w takiej wersji chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie kiedyś zaskoczył arbuz zamiast pomidorów w zestawieniu z bazylią i serem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też fajnie! :)
      z miętą jest tez niezły

      Usuń
  10. Bardzo lubię sałatki z wykorzystaniem arbuza i tym podobnych owoców (np. melonów:)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...