24.09.2016

KOMOSA RYŻOWA NA SŁODKO

Najchętniej jem komosę samą, z niewielkim dodatkiem oleju oraz ziół. Mogę się wówczas delektować jej  czystym smakiem.
Tym razem zdecydowałam się ją uprażyć i przygotować na jej bazie słodką kolację.


Składniki:
♥ 100g komosy
♥ gruszka
♥ 2 szklanki mleka sojowego
♥ łyżka oleju kokosowego
♥ łyżka cynamonu
♥ łyżka cukru (ja użyłam cukru kokosowego)

Wykonanie:
Ziarna komosy uprażyłam na suchej patelni.
W rondelku zagotowałam mleko i gotowałam w nim komosę przez 15 minut.
Gruszkę pokroiłam w kostkę i usmażyłam na oleju kokosowym wraz z cynamonem - ok. 7 minut.
Wymieszałam komosę z gruszką, posłodziłam.
Na wierzch dałam keks domowego dżemu z aronii.

7 komentarzy:

  1. Muszę spróbować w wersji na słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności, uwielbiam wersję na słodko. A poza tym komosa jest pyszna w każdej postaci :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszności, uwielbiam wersję na słodko. A poza tym komosa jest pyszna w każdej postaci :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba niż sama z olejem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komosę jadłam tylko dwukrotnie (w wersji wytrawnej) i prawdę mówiąc zapomniałam o tym jaka jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...