03.09.2016

KOMOSA Z JARMUŻEM I BRZOSKWINIAMI

Dania, takie jak to, goszczą na moim stole najczęściej. Wystarczy wymieszac ze sobą kilka składników, nie ma przy tym dużo gotowania ani zmywania. Jest za to kolorowo, zdrowo i smacznie :)


Składniki:
♥ 100g komosy ryżowej
♥ 2 liście jarmużu
♥ duża brzoskwinia
♥ 3 łyżki migdałów (mogą być całe albo w płatkach)
sos:
♥ łyżka oliwy
♥ łyżka octu malinowego (użyłam domowego)
♥ pół łyżki musztardy francuskiej
♥ szczypta soli

Wykonanie:
Komosę gotujemy.
Łączymy ze sobą wszystkie składniki sosu.
Liście szarpiemy na małe kawałki, pozbywając się grubej łodygi. Polewamy je sosem i ugniatamy dłońmi przez chwilę, aż zmiękną.
Brzoskwinię kroimy w kostkę.
Mieszamy ze sobą wszystkie wyżej wymienione składniki, posypujemy migdałami.

10 komentarzy:

  1. Wygląda pysznie *-* I cudny talerzyk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jarmuż i brzoskwinia? To może być dooobre!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jarmuż i brzoskwinia? To może być dooobre!

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie połączenia, to dla mnie nowość. Wygląda świetnie i na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi intrygująco, jeszcze ocet malinowy. Mam swoje malinki, może zrobię swój ocet.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sałatka o wielu smakach - ciekawe połączenie składników

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy dobór składników, dosyć niespotykany. Bardzo chętnie wypróbowałybyśmy Twojego dania. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja tego jarmużu zazdroszczę! U mnie w okolicy ciężko dostać na bazarku, a własnej działeczki niestety nie posiadam, żeby wyhodować :( Świetnie musi w takim daniu smakować! :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...