20.09.2016

LUNCHBOX #3 -placki jaglane, gulasz z papryki, tofu.

Ostatnio zachwyciłam się pomysłem na pieczenie placków z płatków jaglanych. Przepis znalazłam na blogu Filozofia Smaku : klikPoczątkowo robiłam go na słodko, dodając do ciasta owoce. Później zaczęłam eksperymentować i dodawałam startą cukinię, dynię, kukurydzę, zioła oraz ostre przyprawy.
Do gustu przypadł mi również gulasz z papryki (piments au aioli), zaprezentowany przez Hajduczek Naturalnie: klik. Smak warzyw dopełniony jest jogurtowym sosem.

PONIEDZIAŁEK

Placki z płatków jaglanych z jabłkiem, surówka z marchwii.




WTOREK
Placek z płatków jaglanych i cukinii, pomidory, szpinak.


ŚRODA
Ciecierzyca z warzywami w oliwie, kawałki kalarepy


CZWARTEK

Gulasz z papryki z kremowym sosem


PIĄTEK
Smażone tofu, kasza, surowka z jarmużu



Jeśli macie jakieś swoje hity do pudełka ( które nie sa kanapkami ;) ), podzielcie się pomysłami.

8 komentarzy:

  1. Ale fajne pomysły na lunchbox! Takie posiłki są idealne do pracy :).Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne placuszki, u mnie płatki jaglane zalegają w szafce, muszę poczynić takie placki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne placki, jeszcze nie próbowałam jaglanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi płatkami. Robię placki jaglane, ale z kaszy, a tu proszę, coś nowego. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko w moim guście :)
    A na lunch zazwyczaj zabieram kaszę lub ryż warzywami. Czasem na kolację pieczoną owsiankę, placki lub ryż z miodem i masłem orzechowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności, uwielbiam tego typu dania zabierać do pracy :)

    OdpowiedzUsuń

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...